آخرین حرف و نوشته
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

گاه فکر می کنی هستی میان جمعیتی که برایت تعریف شده است ...

اما چه دیر می فهمی که نیستی در بینشان ...

بگذار تنها برای آنهایی باشن که برایشان هستم...

آری ... اینک آلودگی هوای دلم کمتر شده و تنگی نفسم بهتر...

وقت آن است که به دار آویخته شوم با طناب خاطرات....

.

.

.

همگی موفق باشین .

 



نظرات شما عزیزان:

همدم
ساعت2:15---29 تير 1392
قبول دارم رضا جان...
ولی من که گفتم
مشکل بچه های ما و حتی خود من اینه که تو مسائلی که بهمون مربوط نیس دخالت میکنیم
این موضوعه که باعث حاشیه میشه ولاغیر
وگرنه هر کسی رته خودشو میره،
سر وقتش ما دور هم جمع میشیم،و از هماهنگ بودن لذت میبریم
حرفم نادرسته؟؟


لگريان
ساعت19:50---9 تير 1392
باسلام خدمت دوستان معماري گل و بالاخص اقاي جوان.خيلي عجب يه چن نفر اومدن تو وبلاگتون.فكر كنم اگه بچه هاي ما بيان وبلاگ اسمش تغيير كنه بشه وبلاگ بچه هاي عمران از بس شما كمين.بچه هاي معماري رو با خصلت دور هم بودن ميشناسنو...بگذريم.اوكي هماهنگه.در ضمن رضا جان واسه درس تحليل سازه هر جا باشي مزاحمت ميشم ويه سري سوال از ستون گذاري و...

رضا
ساعت10:32---8 تير 1392
راستي سلام اقاي لگزيان.خوبي اقا رضا؟؟تعجب كردمايول بابا.خوشومدي.از همكلاسياتم دعوت كن به وبلاگ بچه هاي معماري ماسر بزنن حتما مديروبلاگ و دست اندركاران خوشحال ميشن همچنين خود من.به هر حال معماري وعمران هم خونواده همند تا از نظرات هم استفاده كنيم.ممنون.

رضا
ساعت10:22---8 تير 1392
سلام مسعود جان.تو يكدست بودن وخوب بودن بچه ها كه شكي نيست همواره ورودياي خوبي بوديمو خواهيم بودودر اينده دوستاني موفق.ولي خب اين ترم حاشيه ها يه كمي بالا بودبجه ها بهتر بود كمي منطقي تر برخورد ميكردن.البته هم خودمونو ميگم هم خانومارو.البته مهم همون احترامس.

همدم
ساعت12:55---4 تير 1392
در ضمن رضا جان/دوست عزیز

اوضاع اونقدایی هم که تو میگی بد نیس

هنوزم با این همه کش مکشا معتقدم یکی از یکدست ترین و همتهنگ ترین ورودیهای دانشگاهیم...

اگه یه خورده احترام ها و حریم ها تو کلاس رعایت شه همه چی حله...


همدم
ساعت12:51---4 تير 1392
اصن موافق نیستم..
نبودن مث بودنه؟؟
عمرا
آدم اگه اون جاهایی گه لازمه باشه هیچ وقت به این نتیجه نمیرسه
فک کنم مشکل بچه های ما ((بودن تو جاهییه که مال خودشون نیست))
فک کنم حرفمو همه میفهمن
این اشتباه همه ماست.
امیدوارم از ترم دیگه درست شه...


رضا لگزیان
ساعت9:22---23 خرداد 1392
با سلام خدمت بروبچ معماری بجنورد.دوستان عزیز<خوبین؟روزی که خواستم برم سبزوارتووبلاگتون یه نظری گذاشتم مدیر وبلاگ فک کنم خانم غازی گفتن به وبلاگ ماسر بزنین خوشحال میشیم.کو؟بچه های خودتون هم نیستن حتی.من 2بار اومدم تو وبلاگتون اما مث اینکه تار عنکبوت بسته یه فکری به حالش بکنین لطفااااا.
پاسخ:چی بگم والا!! شرمنده!


رضا جوان
ساعت8:48---21 خرداد 1392
باسلام خدمت شما مدیر وبلاگ وتمامی همکلاسیا.همیشه بودن مهم نیست گاهی نبودن هم خودش نوعی بودنه به شرطی که خاطراته خوبی از طرف به جا بمونه>فک کنم این اولین حضور من تو این وبلاگ بوده ولی خب باید گفتنی ها رو گفت:4ترم گذشت شدیم نیمچه مهندس؟؟؟؟چی یاد گرفتیم؟؟بله چیزای زیادی.یاد گرفتیم چطوری÷شت همو خالی کنیم به خاطر یه...یا ÷شت هم حرف بزنیم مث...یاد گرفتیم کار همو بکوبیمو اما یاد نگرفتیم اگه کسی ازما بهتره چیزی ازش یاد بگیریم...یاد گرفتم اگه نمرات همکلاسیهام بالاشدبا اینکه نمره خودم بالاست برم بگم واسه چی به اونا بیشتر دادی؟مث بچه های دبستانی به فکر نمره...2روز دیگه بهمون میگن مهندس؟؟؟؟پاسخ:سلام انشاا... مهندس موفقی باشید.

پاسخ:شخصا از ترم های بعد می خوام با نبودنم به نوعی باشم.


رضا جوان
ساعت19:08---20 خرداد 1392
ادمها باخاطرات زنده اندو...هميشه بودن مهم نيس گاهي نبودن هم خودش نوعي بودن استسال بسيارخوبي بوداما...كاش خيلي از اتفاقات نمي افتاد..كاش يه نيم نگاهي هم به ترم 2داشتيم...كاش يه خورده اي از تجربه هاي ترم بالاييمون استفاده ميكرديم.ياد بگيريم ببخشيم...4ترم گذشت نيمچه مهندس..چي ياد گرفتي؟؟؟اينكه چطوري پشت هموخالي كنيم يانه به خاطر يه...قيد همه چيزو بزنيم...يا اينكه كي خوب بودكي بد بود..اميدوارم ترم هاي اينده به خوبي و خوشي باشد...

آتنا
ساعت21:12---7 اسفند 1391
20 تا نظر واسه این پست اومد ولی همشو حذف کردم.چون هیچکدوم بچه ها خودمون نبودن.
همش تبلیغات!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط آتنا